Allison S.p.A Italy

AVM 1959

AVM 1959 je jedna od najvećih kompanija na svijetu koja se bavi dizajniranjem, proizvodnjom i distribucijom sunčanih naočara i dioptrijskih okvira.
Tokom ovih godina, Allison je svojim brendovima dodao i veliki broj modnih kolekcija putem ugovora o licenciranju sa važnim međunarodnim dizajnerskim grupama.
AVM Allison trenutno proizvodi 19 kolekcija koje se distribuiraju u preko 85 zemalja širom svijeta.
Predstavljamo vam neke od brednova:

Linija

Preko 30 najpoznatijih svjetskih brendova
Preko 500 modela

Vivienne Westwood Anglomania

Vivienne Westwood Anglomania
Calvin Klein

Vivienne Westwood Anglomania predstavlja eleganciju sa duhom pank roka. Tradicionalnim britanskim uticajima je dat anarhični obrt, koja se odražava na rani dizajn roditeljske etikete- Vivienne Westwod, nenadmašna u stvaranju silueta, dok smjelim bojama i šarama dodaje stav.
Asortiman Vivienne Westwood Anglomania je mješavina engleskog i francuskog stila, koja proizlazi iz ideje dizajnera da je moda kombinacija i razmjena ideja između dvije susedne zemlje – Engleske koja donose svoj šarm i Francuske koja dodaje njen osjećaj za dizajn i proporciju. Od debitovanja 1993. godine, Anglomania je bila omiljena na modnim pistama i van njih, udaljavajući publiku i modne ljubitelje širom svijeta od sivila, hrabrim i avanturističkim dizajnom, obrascima, grafikama i motivima koji često pružaju ruku ranim punk korijenima.

Vivienne Westwood

Etro Eyewear

Vivienne Westwood ikona britanske mode, i jedan od poslednjih nezavisnih brendova u internacionalnoj areni, sa dizajnerskim stažom od preko 40 godina, poznata je i pod nazivom kraljica panka. U dizajn i izradu Vivienne Westwood naočara utkan je dobro poznat identitet, glamur i previnjenost ove kultne nesvakidašnje dizajnerke, kao i dah engleske tradicije. Naočare najrazličitijih oblika, boja i materijala, upotpunju stil na jedinstven i originalan način.
Vivienne Westwood

Moschino

Moschino
Moschino

Moschino za modu bez predrasuda.
Pionir "zabavne" mode: Moschino mijenja trendove i pravila elegancije, kroz zajednički jezik Franca Moschina i sada Jeremi Scott.
Novi kreativni direktor mijenja pravila sa svojom vizionarskkom ličnošću. Njegov potencijal omogućavaju mu da shvati kreativno nasleđe i stilske karakteristike koje karakterišu brend.
Elegancija i ženstvenost sa ironičnim dodirom su ključne riječi kolekcije naočara. Okvir i ponuda sunčanih naočara su široki: modeli Moschino-a su sinonim za tradiciju i baštinu, ali je izbor širok .Od glamuroznih,laganih,ženstvenih do modernih.

Missoni

Missoni

Missoni - Svijet kaleidoskopa za slobodne i savremene žene.
Porodica Missoni, u svojoj trećoj generaciji nastavlja diktirati italijanski modni stil .
Brilijantne boje, geometrijski oblici i svjetlost stvaraju sretan način života koji se zalaže za glamur i ličnost. Kolekcija naočara otkriva miks široke palete boja, printova, sjajnih nijansi i smjelih geometrijskih oblika. Ramovi su često obogaćeni elegantnim i uzdržanim detaljima, zahvaljujući reinterpretaciji Missonijevog raspoloženja i nasleđa. Missoni eyewear modeli sunčanih naočara namjenjeni su jedinstvenim i elegantnim ženama sa dozom ekscentričnosti.
Missoni

Will.i.am eyewear

Will.i.am eyewear
Will.i.am eyewear

Muzičar, preduzetnik i filantrop, višestruki zabavljač i kreativni inovator, sedam puta dobitnik nagrade Grammi, najpoznatiji po svom radu sa The Black Eied Peasom, Britnei Spears, Justin Bieber i Milei Cirus.

Pored svoje muzičke karijere, will.i.am je veoma aktivan ispred i iza fotoaparata.
Iz svoje dugogodišnje strasti za eksperimentisanjem sa raznim stilovima naočara, u 2014 pokreće svoju kolekciju naočara pod nazivom ill.i koja uključuje sunčane naočare i optičke ramove za M & V.I nspirisan vintage oblicima i trendovima koje su birali reperi iz osamdesetih, donosi u novom, svježem i bezvremenom stilu.

Kiton

Kiton

Kiton je modni brend osnovan u Napulju 1968. godine, poznat po proizvodnji muških odijela i kravata visoke mode, u posljednje vrijeme poboljšan je s kompletnim izgledom od sportske odjeće do obuće, parfema i opreme.
Danas je Kiton ponosan što ima više od 40 prodavnica u 15 zemalja u najvažnijim i strateškim gradovima poput Njujorka, Londona, Milana, Pariza, Moskve i Dubaija.

Za kolekciju naočara, Kiton je izabrao najbolje komponente i najbolje sirovine i visokotehnološke materijale kao titanijum, optičko staklo i specijalne materijale proizvedene isključivo od strane Mazzucchelli Itali, čuvene italijanske kompanije koja ih izrađuje posebno za Kitona.

Kiton

Love Moschino

Love Moschino
Love Moschino

Love Moschino - Ljubav na prvi pogled
Love Moschino je najmlađa sestra brenda porodice Moschino.
Ova kolekcija naočara miksuje urbani stil sa ironijom i obojenim detaljima.
Ponuda je sastavljena od širokog spektra modela gdje se posebna pažnja posvjećuje detaljima.
Love Moschino je brend koji svojim stilom govori o miru i ljubavi, i namjenjen je dinamičnoj, modernoj mladoj ženi koja je sofisticirana, nezavisna, seksi i zabavna. Kolekcija Love Moschino igra sa oblicima i materijalima, ali uspjeva da savršeno balansira i bude ekstravagantna i klasična.

M Missoni

M Missoni

M Missoni je sestrinska linija brenda Missoni a posvećena mladim i sofisticiranim ženama koje vole Missoni stil.
Prepoznatljiv stil, palete boja, obrazaca i printovi postali su sinonim za ovaj brend.

Angela Missoni je rekla:
"Smislio sam liniju M Missoni kao živahnu kolekciju koja se lako miješa i uskladi, proizvode koje žene mogu nositi lično".
M Missoni kolekcija naočara je među najsvjetlijim, sjajnim i elegantnijim. Istaknutim sofisticiranim ali trezvenim dizajnom, jednostavnim i ženstvenim oblicima, to je kolekcija koja kombinuje tradiciju, inovativnost i svježinu.
Kiton filozofija glasi "Najbolje od najboljih + 1".

M Missoni

Replay Eyewear

Replay Eyewear
Replay Eyewear

Inovativni stil, karakterističan italijanski dizajn i vrhunski kvalitet svojih proizvoda, oduvijek su bili tri temeljna dijela Replay filozofije.

Ključna inspiracija kolekcije Replay Eyewear je svijet denima i casual stil ovog brenda, koja se reflektuje kroz čiste linije, a posebna pažnja posvećuje se detaljima.

Mariano di Vaio

Mariano Di Vaio

Mariano Di Vaio
Nakon što je pohađao New York Filmsku akademiju, Mariano di Vaio je započeo saradnju sa nekoliko važnih modnih kuća.
U 2012. godini odlučuje da otvori svoju modnu internet stranicu koja bi komunicirala svoj stil života i, dobivši brojne sledbenike za samo nekoliko godina i tako postaje jedan od najpoznatijih muškaraca modnih blogera.
Nakon dizajniranja svoje linije nakita i cipela, Mariano Di Vaio, 2015. Počinje saradnju sa Halli & Son-om, kako bi stvorio i svoju Eyewear liniju kojom nam donosi mladalačke, zabavne i elegantne modele različitih materijala, boja i oblika.
Mariano Di Vaio

X